Klacht: Uitslag kat van coshida geparfumeerde kattenbak stenen

op 04 februari 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Wij hebben pas geleden voor onze kat de kattensteentjes gekocht van de Lidl. Deze waren echter geparfumeerd, binnen een korte tijd had onze kat hele erge last van open blaasjes op haar buik zelfs tot bloedens toe. Aangezien ze al op leeftijd is dachten wij aan het ergste. wij hebben niet meteen aan de kattenbaksteentjes gedacht.daarna toevallig een zak gekocht in een andere winkel en verdween alle uitslag eigenlijk wel direct. Voor ons nooit meer de kattenbaksteentjes van de Lidl šŸ™

Ik vind het verschikkelijk dat onze kat open blaasjes op haar buikje had terwijl dit door de steentjes is gekomen. Ik vind dat dit product dan ook uit de handel gehaald moet worden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 07 februari 2018 om 16:17 geantwoord

Geachte mevrouw van Wonderen.

Allereerst onze excuses voor dit zeer vervelende voorval met uw kattenbakvulling. Wij zijn blij met uw melding. Het stelt ons in staat de kwaliteit van onze producten continu te verbeteren. Wij kunnen u verzekeren dat de kattenbakvulling voldoet aan de strengste kwaliteitseisen.

Helaas is een allergische reactie nooit geheel uit te sluiten, ondanks dat hierop wordt getest.
U heeft er dan ook goed aan gedaan om van product te zijn gewisseld.
Wij vinden het fijn om te vernemen dat de allergie nu verdwenen is.

Uw Lidl team.

Alle klachten die gemeld zijn door George_indra