Klacht: Uitslag examen cursus Inleiding Juridisch Vertaler Spaans

op 07 augustus 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Al ruim 4 maanden geleden, op 4 april, heb ik examen gedaan voor bovengenoemde opleiding. Nog altijd heb ik geen uitslag ontvangen. Ik heb zeker 8 maal telefonisch en enkele malen per e-mail contact hierover opgenomen met het LOI. Net als bij andere ‘klagers’ op dit forum luidt het antwoord dat jammerlijk vertraging is opgelopen omdat de eerste twee correctoren het niet met elkaar eens zijn. Ik vind het werkelijk ongehoord dat de inschrijftermijn voor het herexamen inmiddels overschreden is en ik nog steeds niet weet of ik het examen heb gehaald. Zowel de examenprocedure als de afhandeling daarvan zijn ver onder de maat en in sommige gevallen niet eens klantvriendelijk te noemen.

Per direct zou ik de uitslag willen ontvangen, ik moet een planning maken voor mijn studietraject en heb daar nu 2,5 maand vertraging bij opgelopen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 07 augustus 2017 om 14:03 geantwoord

Beste Mariëlle,

Na inzage van jouw studentgegevens, zie ik dat jouw laatste e-mail over deze kwestie inmiddels in behandeling is genomen door onze klachtenafdeling. Om miscommunicaties en dubbele onderzoeken te voorkomen, zal verdere communicatie hierover via hen verlopen. Ik hoop op je begrip in deze kwestie. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan kun je deze uiteraard stellen.

Lianne
LOI Webcare