Klacht: Uitschrijven wow veilingen

op 28 april 2017 over WOW veilingen in de categorie Online Veiling

Graag zou ik mij uit willen schrijven bij wow veiliger en dat deze ook al mijn bestanden verwijderd, inclusief goed bewijs dat dit ook daadwerkelijk is gedaan. Alleen kan ik hier niks over vinden op de site, dus graag zou ik de mogelijkheden hiervan willen weten.

Als al mijn gegevens( dus ook echt alles!) Zijn verwijderd en ik ben uitgeschreven. Dus geen mails, telefoontjes, post en dergelijke meer ontvang.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar WOW veilingen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door WOW veilingen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat WOW veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

WOW veilingen

Heeft op 28 april 2017 om 17:36 geantwoord

Heeft op 28 april 2017 om 23:33 geantwoord

Helaas ontvang ik 3 uur nadat mijn klacht opgelost zou zijn, alsnog een mail op mijn mailadres van wow veilingen of ik nog even 3 dingen wil winnen? Natuurlijk niet! Ik schrijf mij uit, dan verwacht ik ook geen mail meer te ontvangen, zoals ik al aan had gegeven. Men schrijft zich uit juist om dit soort ongein niet te ontvangen en alsnog krijg ik een mail. Ik eis een correcte uitschrijving en vernietiging van mijn gegevens in jullie bestand, gezien dit nog steeds niet gebeurt is, anders had ik geen mail gehad als dit correct was gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Susanne92