Klacht: Uitschrijven nieuwsbrief lukt niet

op 20 juli 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op meerdere wijzen inmiddels geprobeerd mij uit te schrijven voor de nieuwsbrief en de berichten van Koopjedeal (Ilse van Koopjedeal): onder aan de nieuwsbrief, op de site, via de chat. Maar ik blijf ze dagelijks ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Geen enkele mail meer van koopjedeal of aan koopjedeal gerelateerde bedrijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 24 juli 2017 om 08:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Spijtig om te vernemen dat u nog steeds de nieuwsbrief ontvangt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Wij zullen direct uw mail-adres doorzetten naar de ICT-afdeling om volledig uit de database te laten verwijderen. Het duurt maximaal 2 werkdagen om dit volledig te verwerken. Onze excuses voor de geleden ongemakken.

Team Webcare
Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ddvv