Klacht: Uitschrijven account

op 10 februari 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 10 februari 2018 om 13:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat vervelend om te lezen dat er problemen zijn tijdens het inloggen. Ik kijk graag even met je mee naar wat er aan de hand is en hoe dit verder opgelost kan worden. Zou je mij daarom klantgegevens en e-mail adres naar ons willen toesturen? Je mag dit mailen naar socialmedia@wehkamp.nl

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Heeft op 13 februari 2018 om 17:03 geantwoord

Beste webcareteam Wehkamp,
Graag mijn persoonlijk klantgegevens verwijderen uit de klantenbestand van Wehkamp.
Mijn e-mail adres : 2572ep@ziggo.nl
Gegevens (klant) : De heer S.Sambhal
Wolmaransstraat 178
2572EP Den Haag
Met vriendelijke groet,
De heer S.Sambhal

Bericht van Wehkamp

3 maanden geleden - Goedenavond, Ik heb inmiddels het account uit ons systeem gehaald. Een bevestiging is naar je mailadres verzonden. Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door 2572ep@ziggo.nl