Klacht: uitschakeling van tv op zolder

op 16 september 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij zijn door Ziggo uitgeschakeld van de tv op zolder vanaf mei 2018 tot nu In mei hebben we een rekening gehad van een Humax die wij in januari al hebben terug gestuurd 3x over gebeld in april nu blijkt dat ze hem hebben gedeactiveerd in mei .wij kunnen alleen weer van diensten gebruik maken tegenbetalling.daar zijn we het uiteraard niet mee eens we willen een financile vergoeding voor niet geleverde diensten Ziggo bied ons 16 euro aan wij willen de helft van ons abbonements geld terug 5 maanden niets kunnen of op nemen we hebben per 2 oktober opgezegd bij Ziggo

Gewenste Oplossing:

Excuus vanZiggo voor de vele leugens en niet terugbellen of komen van af spraken Ziggo heeft rechten de klant plichten WIJ willen de helft van ons abbonements geld terug met vr groet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Alle klachten die gemeld zijn door c masseus