Klacht: Uitkering dienstenverzekering

op 06 februari 2018 over Delta in de categorie Energieleveranciers

Ik heb op 17-10-2017 de volgende bescheiden per post naar Dela toegestuurd: naam, adres en rekeningnummer, mijn handtekening en akte van overlijden. Gespecificeerde uitvaartnota\’s wilde ik niet meesturen. Ik ga ervan uit dat Dela hier niets mee te maken heeft. De hoogte van de vergoeding € 2.761,00 en € 603,00 is mij al schriftelijk op 5 oktober 2017 medegedeeld. Who cares, wat ik aan de gene die voor ons wel de uitvaart heeft verzorgd, heb betaald. Men blijft op het standpunt staan, dat zij de factuur moeten hebben. Op 29 oktober heb ik per e-mail gereageerd dat ik zeer teleurgesteld ben over de afhandeling van de verzekering. Reactie van Dela hierop met als voornaamste reden, wie is de opdrachtgever van de uitvaart. Ik heb aan mijn begrafenisondernemer (dhr. C.G.J. Onderwater) gevraagd of hij aan Dela wilde e-mailen dat ik de opdrachtgever ben. Hij heeft dit op 29 november gedaan. Nadat ik ook nog een paar keer Dela telefonisch heb benaderd, heb ik een klacht ingediend bij Dela. Per e-mail kreeg ik bericht met de vraag dat zij mij telefonisch wilde benaderen. Ik heb aangegeven dat ik dinsdagmiddag 23 januari 2018 om ongeveer twee aanwezig zal zijn voor een gesprek. Die bewuste dinsdag was ik de hele dag thuis echter geen telefoontje van Dela. Twee dagen later kreeg ik een e-mail met de mededeling dat zij mij geprobeerd hebben te bereiken er werd echter niet opgenomen. Ik heb per e-mail hierop gereageerd dat ik de hele dag aanwezig was, maar dat ik geen telefoontje van Dela heb gekregen. Ik heb ook geen tegenbericht ontvangen. De dag erna ,woensdag 24 januari, tijdens mijn afwezigheid is er gebeld. Per e-mail heb ik hierop gereageerd dat ik dinsdag wel de gehele dag thuis ben geweest (zoals was afgesproken) en dat ik woensdag niet thuis was. Voor deze leugen heb ik een paar dagen later een excuses bloemetje gekregen met sterkte voor de komende tijd.Ook heb ik ze in dezelfde e-mail medegedeeld dat ik de enige erfgenaam ben en dus ook nog ver boven het uit te keren bedrag van Dela zit.(rekeningen van met afbeelding van de steen per bijlagen meegestuurd € 4.465 en € 2.492,50). Echter tot op heden vier maanden na het overlijden van mijn man nog geen cent ontvangen van mijn verzekering bij Dela en dit na bijna veertig jaar verzekerd te zijn bij hen.

Uitbetaling

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Heemskerk