Klacht: Uitgestelde levering uiteindelijk niet geleverd en geen geld retour

op 01 mei 2017 over MAAT-keuken in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bestelling van keukenlampjes in februari is rond de afgesproken datum (10 maart) niet geleverd. Telefonisch niet bereikbaar en voicemails worden niet in behandeling genomen. Na een mail te hebben gestuurd ontving ik eerst een mail terug zonder tenaamstelling waarbij de levering werd uitgesteld tot 14 april. Dat was voor mij ook het ultimatum, anders wilde ik mijn geld terug waarvoor ik tot eind april de mogelijkheid heb gegeven. Maat heeft niet geleverd en het geld is niet terug gestort.

Gewenste Oplossing:

In dit geval wanneer ik mijn geld terug heb ontvangen, maar algemeen wil ik dat bedrijven die hun afspraken niet nakomen, geen normale service bieden waarin bereikbaarheid en communicatie een wezenlijk onderdeel vormen de mogelijkheid hebben om zich of producten (op internet) te verkopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MAAT-keuken over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door The Men-O