Klacht: Uitgestelde bezorgdatum

op 27 september 2017 over Studystore in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 september heb ik een studieboek bij Studystore besteld, op mijn factuur staat dat het boek op 26 september afgeleverd zou worden. Dat is al een behoorlijk lange periode, maar ik kon het boek nergens anders bestellen. Vorige week ontving ik een bericht dat ik mijn boek op 28 september zou ontvangen en vandaag is die datum zelfs verlegd naar 3 oktober! Ik heb dit boek nodig voor mijn studie en kan echt niet zo lang wachten.

Gewenste Oplossing:

Als ik een deel van het betaalde bedrag (120 euro) retour krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Studystore over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 09 oktober 2017 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 09 oktober 2017 om 22:47 geantwoord

Is geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Mareen 7