Klacht: Uitgerekte broek

op 18 mei 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zaterdag een witte broek bij de zara in enschede gekocht, toen ik thuis kwam heb ik hem bekeken en de broek was helemaal uitgerekt en vies met bruine vlekken. Ik heb dit niet gezien voordat ik had betaald, ik had haast omdat het in mijn werkpauze was. woensdag ben ik terug gegaan naar de winkel want ik wou hem ruilen voor 1tje die er normaal uit zag, maar dat kon niet want deze broek kon niet zo over de toonbank zijn gegaan want zulke vieze uitgerekte dingen verkoopt zara niet! Het was gewoon onmogelijk! Het was maar een vaag verhaal wat ik vertelde. Er was ook geen oplossing. Ik werd gewoon naar huis gestuurd met de broek, maar daar was ik het niet mee eens. De vrouw kwam niet eens met een tussenweg. Dus ik werd gewoon het dupe van iemand die de broek heeft aangepast in de winkel en hem zo vies heeft achtergelaten! Zelf ben ik gekomen met de optie dat ik hem thuis zou wassen en kijken of het er nog steeds zo uitzag en als dat het geval was of ik terug mocht komen,nou daar was de manager het dan mee eens. Toen heb ik gevraagd of ze het voor mij op de bon kon zetten als bewijs, maar dat kon niet want ZARA doet niet aan dingen zetten op een bon, dus bewijs heb ik nog steeds niet. Toen heb ik de winkel maar verlaten in de hoop dat als ik hem zou wassen hij weer normaal word, en zo niet dan heb gewoon mijn €20 verspilt aan een broek die ik niet eens kan dragen!!!

Gewenste Oplossing:

Ik mijn broek kan ruilen voor eentje die in goede staat is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Natalia12