Klacht: Uiterst slechte service

op 24 juli 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vandaag, 24/07/2017, was ik bij de BCC The Wall in Maarssen. Ik kwam hiernaartoe met een klacht over een koptelefoon van Beats Studio (Wit), waarvan de batterij het niet meer doet. Deze koptelefoon heb ik op 02/08/2016 om 20:32 uur gekocht op bovengenoemde locatie. Aangezien ik de bon kwijt ben, had ik een pdf gemaakt van de transactie op mijn bankrekening. Deze werd echter niet door het winkelpersoneel geaccepteerd, waarbij mij ook stellig werd medegedeeld dat de transactie niet te achterhalen was. Ook werd mij verteld dat het product hedendaags €200,00 euro kost. Ik heb het voor €269,00 euro gekocht. Dit prijsverschil was volgens de verkoper van groot belang, waardoor mij, volgens hem, geen service verleend kon worden. Aangezien de koptelefoon nog geen jaar oud is, was ik het hier niet mee eens en vroeg ik om de filiaalmanager. Deze vertelde mij dat het inderdaad geen probleem was wat betreft het prijsverschil, maar dat de transactie niet te achterhalen was en dat het daardoor mijn probleem was. Ik moest volgens de filiaalmanager maar een mail naar de klantenservice sturen.
Na thuiskomst zag ik op de website van BCC dat het product nog steeds € 269,– kost, net zoveel als wat ik er in 2016 voor heb betaald. Ik begrijp niet waarom het transactienummer, kassanummer, de datum en tijd van aankoop niet voldoende is om de transactie te achterhalen. Mijn ouders hebben in diverse grootwinkelbedrijven met nog groter assortiment als BCC altijd een bon kunnen laten achterhalen. Bovendien bestaat er nog iets als een bewaarplicht ten aanzien van alle transacties.

Ik ben pas tevreden zodra ik een nieuwe of een gerepareerde koptelefoon krijg en betere service in het vervolg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 juli 2017 om 13:57 geantwoord

Beste mevrouw Goffertje,

Vervelend om te vernemen dat u niet correct bent geholpen in het filiaal omdat u geen aankoopbewijs kon overleggen.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Na het controleren van uw gegevens heb ik u aankoop kunnen terugvinden.
Inmiddels zie ik dat het apparaat op 27-07-2017 is omgeruild in het filiaal.

Indien u alsnog een kopie aankoop bon wenst dan kan deze per mail naar u verzonden worden.

U kunt hiervoor een aanvraag doen via het mailadres: customerservice@bcc.nl.

Ik hoop dat het vertrouwen in de BCC inmiddels is hersteld.

Kim
BCC Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door IrisGofferje