Klacht: Uitermate slechte service/behandeling

op 14 januari 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben afgelopen maart een nieuwe bank gekocht bij Leen Bakker.
Nu al dus minder als een jaar kraakt/piept de bank, zitten vlekken op die er niet meer
uitgaan, naden scheuren bijna. Maar goed de afdeling die dit behandeld heeft vind de klacht niet gegrond!! Iemand hierover spreken is ook onmogelijk aangezien zij zich achter de klantenservice blijven schuilen! Dus hun antwoord is met andere woorden dikke pech voor jullie!!!!

Gewenste Oplossing:

Er is geen oplossing en die komt helaas denk ik ook niet!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dekoning1985