Klacht: uitchek gemist werkt niet

op 13 juni 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ingechect per ongeluk bij NS i.p.v Veolia (in Maastricht). Bij Veolia (Landgraaf) ingescheckt i.p.v uitgeschect bij NS.
Volgende dag naa rVeolia servicepunt. Doorverwezen naar website. Resitutie kon nog niet, moet 14 dagen wachten. Bij NS meteen geregeld! Na 3 weken nog geen restitutie mogelijk. Veolia gebeld. kan niet. moet naar uitcheckgemist bellen.

Gewenste Oplossing:

Restitutie van gemaakte kosten (ook voor alle telefoontjes). Dat uitcheckgemist. meteen de volgende dag al werkt i.p.v. dat je 14 dagen moet wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fanny13