Klacht: uitblijven nalevering

op 21 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Bij de levering bleken een 3-tal boeken ernstig beschadigd. Hiervan is 21 augustus melding gemaakt. Een 2-tal boeken is inmiddels omgeruild maar het 3e boek helaas nog steeds niet. Dit is erg vervelend want hier gaat het om een werkboek. Dit betekent dus kopietjes maken en later alles opnieuw invullen in het werkboek. Diverse malen contact gehad met Van Dijk. Steeds wordt beloofd het boek te leveren (met daarbij een uiterste uitleverdatum) maar deze belofte worden steeds niet nagekomen. Als je hierover belt krijg je de mededeling dat het boek zo spoedig mogelijk wordt geleverd (uiterlijk eind deze week).Is wel een heel rekbaar begrip op deze manier. Helaas tot op heden nog steeds geen juist boek ontvangen.

Is eigenlijk niet meer mogelijk. Wil graag een leidinggevende spreken om m'n verhaal uit te leggen en aan te geven wat er allemaal mis is gegaan op dit traject. Dit zou ook een leermoment kunnen zijn voor deze onderneming. Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk dat we het boek graag begin volgende week in huis hebben.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

VanDijk

Heeft op 21 september 2017 om 09:35 geantwoord

Beste Miranda Bruijs,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen dat wij inderdaad uw schademelding op 21 augustus hebben ontvangen. Op dat moment lag onze prioriteit bij het uitleveren van de hoofdpakketten. Volgens onze gegevens zijn de boeken voor u omgeruild en is gebleken dat het werkboek van Na klar! wederom niet correct was. Om die reden wordt het boek weer omgeruild en staat op het moment voor u in bestelling. De verwachting is dat het boek eind deze week uiterlijk begin volgende week bij u afgeleverd zal worden.

Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,
Janet
Afdeling klantenservice VanDijk.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 21 september 2017 om 12:27 geantwoord

We wachten even af of de toezegging deze keer wel wordt nagekomen. Ons vertrouwen is een beetje zoek. We zijn pas tevreden als we een goed exemplaar van het werkboek Na Klar in huis hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda Bruijs