Klacht: uitbetaling jaarnota

op 23 april 2015 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14-02-2015 heb ik van Oxxio de jaarnota ontvangen waarop vermeld staat dat ik 609,84 euro terug krijg en dat het bedrag binnen 14 dagen wordt overgemaakt. Nu (23-04-2015) nog steeds niets ontvangen.
Per 31 maart 2015 heb ik het contract met hun opgezegd en op de laatste eindnota staat dat ik nog maar 17,47 euro terug krijg. Alle nota’s zijn altijd netjes betaald. Heb al veel telefonisch contact met hun gehad,maar wordt steeds met een andere smoes aan het lijntje gehouden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het volle bedrag wordt overgemaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 07 september 2015 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Damsie,

Allereerst wil ik namens Oxxio mijn excuses aanbieden voor de lange wachttijd.

Helaas heeft Oxxio er erg lang over gedaan om uw tegoeden uit te betalen. Inmiddels staan al uw tegoeden klaar om te worden uitbetaald. Daarnaast hebben we de wettelijke rente berekend en dit als extra bedrag klaar gezet om aan u uit te betalen. Naar verwachting ontvangt u binnen één week uw tegoeden.

Met vriendelijke groet,

Michaël
Oxxio Nederland bv

Alle klachten die gemeld zijn door Damsie