Klacht: UIt worden gemaakt voor leugenaar, fliuten naar je centen

op 14 september 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Vloerkleed gekocht via dit bedrijf. Kleed is geleverd doch kleur was niet wat we zochten. Dezelfde week geretourneerd, binnen termijn en in originele verpakking met verzoek terugbetaling. Na ruim 3 maanden nog geen geld retour. Bellen en mailen. Krijgen een mail dat we het kleed vuil en niet in de originele verpakking hebben geretourneerd en daarom maar 75% retour krijgen. Nou weten we natuurlijk hoe we het kleed hebben geretourneerd, schoon en in originele verpakking. Vraag ik of ze dat willen aantonen omdat ze ons niet geloven. Krijg ik een foto van een heel ander kleed in een vuilniszak. Dit is niet mijn kleed. Jawel volgens de leverancier is dit wel uw kleed. Nee dat is niet ons kleed, niet onze vuilniszak en dat is ook niet onze vloer op de foto. Nee dat kan, want deze foto is in het magazijn van de leverancier gemaakt. Wie dat is kunnen we niet zeggen want wij beroepen ons op geheimhouding. Graag wil ik mijn geld terug want het kleed is dezelfde dag terug gegaan in originele verpakking, geretourneerd, en we wonen in een mooie villa dus kleed kan hier in ieder geval niet vies zijn geworden want je kunt hier van de vloer eten en bovendien is het ons kleed niet op de foto. Jawel zegt de zoveelste dame van Koopjedeal, de leverancier zegt dat het uw kleed is. Waarom zie ik dan geen adres etc op dit kleed staan van mij ? Daar hebben ze geen antwoord op. Tot op heden worden we voor leugenaars uitgemaakt. Het gaat om een paar tientjes, maar deze service is te triest voor woorden. Nooit iets gehoord in 4 maanden tijd op onze mails, ook geen aanbod om het kleed alsnog te houden conform de voorwaarden en nog steeds ons geld niet terug. Kijk uit voor dit soort praktijken van koopjedeal. Zaak aangespannen via onze rechtsbijstand. Triest voor een paar tientjes, maar we laten ons als klant niet uitmaken voor leugenaars als we dat niet zijn. Wij houden van eerlijk zaken doen. Tip: koop niet bij koopjedeal want zo is het geen koopje.
Trouwens Koopjedeal laten weten dat je een negatieve review hebt geschreven lukt niet want je krijgt het emailadres info@koopjeSdeal.nl te zien en het is info@koopjedeal.nl MAAR DAT IS NIET AAN TE PASSEN !

Volledig bedrag en rente over 4 maanden retourneren en nooit meer iets van koopjedeal horen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 14 september 2018 om 16:57 geantwoord

Beste P. van Oorschot,

Wat vervelend dat u tot op heden het aankoopbedrag niet retour heeft ontvangen.

Ik heb uw case nader besproken met mijn teamleidster en u zult vanuit de leidinggevende een e-mail ontvangen.

Hopend dat deze case hiermee is afgesloten.
Nogmaals excuses voor het ongemak.

Roos
Team Webcare