Klacht: Uit verzekering gezet

op 06 december 2019 over Harmony Service Centre in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb mijn toestel een week geleden opgestuurd, omdat ik deze uit mijn achter zak met fietsen heb laten vallen en mijn telefoon finiaal naar de … is.
Omdat ik mijn telefoon al eerder heb laten maken door Harmony, hebben ze zonder eerdere waarschuwing mijn verzekering per direct opgezet. Maar wel gisteren nog mijn maandelijkse bedrag er af gehaald.
Zonder uw klant te laten weten of in de voorwaarden te beschrijven dat u niet meet dan 1 claim mag indienen of binnen een bepaalde tijd, verwacht je toch dat je toestel netjes gerepareerd wordt, zeker als je schade al in behandeling is genomen en je je telefoon netjes heb opgestuurd volgens de voorwaarden. Vind dit belachelijk dat je dan eeen mail krijg met andere woorden we verdienen niet aan u dus wordt uw verzekering per direct stop gezet. Vind het absurd

als ik mijn toestel of een andere toestel van gelijke waarde terug heb. Die volledig werkt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harmony Service Centre over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Harmony Service Centre in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harmony Service Centre een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harmony Service Centre

Heeft op 06 december 2019 om 11:48 geantwoord

Beste Elise,

Uit onze administratie kunnen wij opmaken dat uw toestel is omgeruild en naar u toe is verzonden. Wij hopen dat u uw toestel in goede orde heb mogen ontvangen. Wat betreft de premie die op 3 december jl. van uw rekening is afgeschreven zullen wij zo snel mogelijk op het bij ons bekende rekeningnummer crediteren.

Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,

Team Customer Care