Klacht: uit gelachen door personeel

op 12 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

bij filiaal 521 ben ik door een medewerkster en de bedrijfsleider uitgelachen , ik loop met een loopfiets van wegen een hersentumor daardoor ben ik mijn evenwicht kwijt en heb dit hulpmiddel nodig.
De medewerkster stond bij de koeling te vullen en die moest ineens grijnzen en dat kwam door de bedrijfsleider die achter mij liep en het zo nodig vond haar op mij te attenderen en samen om mij te moeten grijnzen.
Ik heb beide op hun gedrag aangesproken beide kregen een rood hoofd en ontkende natuurlijk dat ze mij niet uitlachte maar ja ik heb dit als zeer naar ervaren , daar zij dit wel gedaan hebben maar schrokken omdat ik me om draaide.
Graag zou ik willen dat U deze mensen op hun gedrag aanspreekt om dit in de toekomst niet meer voor te laten komen,
Ik denk dat dit niet is wat ze bij U geleerd hebben, want dit is niet klant vriendelijk .
Graag hoor ik van U , alvast bedankt Atie Meinders

Als ik bericht van U krijg dat deze beide mensen op hun gedrag aangesproken zijn.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 maart 2020 om 13:19 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door AtieMeinders