Klacht: UGG sloffen

Zoee1994 op 18 november 2019 over ugg australia in de categorie Schoenenwinkels

Afgelopen kerst heb ik online bij uw webshop uggs sloffen gekocht. Deze sloffen heb ik in de wintermaanden gedragen en in de zomermaanden niet, zoals u wellicht wel kan begrijpen.

Nu koude winterdagen weer in aantocht zijn heb ik uw uggs sloffen weer uit de kast getrokken. Tot mijn verbazing is van de zool van de sloffen bijna niks meer over. Daarbij wil ik nog graag vermelden dat de zool van deze ‘nieuwe’ uggs sloffen uitermate dun waren. Dit zijn dan ook niet de sloffen die jullie voorheen met een dikkere zool verkochten.

Op dit moment lijkt het net of ik met deze sloffen op de grond loop. Er is bijna geen bond meer over.

U zult wel begrijpen dat de teleurstelling over deze aankoop groot is. Voor sloffen van €99.95 mag je wel verwachten dat deze langer meegaan dan 1 winterseizoen.

De prijs en jullie merknaam zouden voor meer kwaliteit moeten staan dan de sloffen die ik nu niet meer kan dragen vanwege het gebrek aan kwaliteit.

Een gepaste oplossing

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ugg australia

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ugg australia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zoee1994