Klacht: Slechte klantenservice!

SlechtebegeleidingNHA op 16 december 2021 over ugg australia in de categorie Schoenenwinkels

Ik heb de classic mini II uggs in het chocolade bruin maat 36 besteld, maar bij aankomst van het pakketje blijken het de verkeerde uggs en de verkeerde maat te zijn! Artikel netjes retour gestuurd, en nu zie ik dat het pakketje al een week geleden bij hun terug is aangekomen maar zij ontkennen dit!! Mail wisseling gehad met de klantenservice en krijg als reactie terug dat mijn zwarte pantoffels maat 42 opgestuurd wordt zodra hun het artikel retour hebben ontvangen ?!
Ten eerste gaat het nu wéér fout met het juiste artikel en ten tweede is het duidelijk dat mijn retourzending al een week geleden bij hun is aangekomen.
Ik hoop dat alsnog de juiste uggs binnen komen maar dit betreur ik, lees heel veel klachten over Uggs en heb nu al spijt dat ik daar besteld heb want buiten dat het erg vervelend is, zijn de schoenen ook aan de dure kant!

Ik hoop dat alsnog de juiste schoenen geleverd worden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ugg australia

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ugg australia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SlechtebegeleidingNHA