Uit nieuwsgierigheid heb ik eens op een advertentie op facecbook gekeken van Uber
Sindsdien krijg ik iedete avond een e-mail van ze om een afspraak te maken
Daar ik dat niet wil schrijf ik me iedere avond uit met de knop onderaan... Lees meer
Er is te veel geld in rekening gebracht. Ik zit in Indonesië en moest van Ubud naar Lovina. De geschatte prijs zou 255.000 tot 300.000 roepia zijn. Met een taxi zou 400.000 roepia, hooguit 500.000 roepia zijn. Na aankomst zag... Lees meer
Er is onterecht 8 euro afgeschreven van mijn rekening.
Wat er gebeurd is: Ik bestelde een Uber, en stond een tijdje buiten te wachten. Toen belde ik de chauffeur om te vragen waar hij bleef, en hij zei dat hij... Lees meer
Ik neem vaak in het weekend de taxi van Amsterdam centrum naar Amstelveen terug en betaal daar normaliter 30 tot 35 euro voor. Aangezien Uber handig is en klantvriendelijk en ook nog eens goedkoper dan de reguliere taxibedrijven ben ik... Lees meer
Ik heb nu al meerdere mails verstuurd naar de service afdeling van Uber over een klacht en helaas wordt er geen oplossing geboden. Ik wilde voor het eerst gebruik maken van Uber toen ik van vakantie terugkwam een paar maanden... Lees meer