Klacht: u laat helaas niets horen heb de klacht al eerder ingedient

op 06 oktober 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Klantnummer 2570169

Reservering nu 6953249

Opgestaan smorgens 5 uur en om 6 uur vertrokken naar vliegveld groningen eelde dus twee uur voor vertrektijd Turkije maar vliegtuig vertrok een half later tussenstop eindhoven meer dan 90 minuten later vertrokken omdat alle koffers weer uit het toestel moesten omdat er verkeerde koffers van een andere vlugt inzat toen naar Antalya gevlogen waar de bus ons naar alanya zou brengen maar toen maar wachten op passasiers die er niet waren en kwamen om 21.30 aan bij ons hotel dus we zijn meer dan 15 uur onderweg geweest dat was zeer vermoeiend dat is niet onze bedoeling van een zeer korte vakantie nu de terug weg dat zou de 7de nacht zijn maar we vertrokken om 00.15 naar vliegveld Antalya dus we hebben geen 8 daagse reis gehad en ook geen 7 overnachtingen we hebben vele malen met u gevlogen maar nu dit is gebeurt zijn we niet van plan om weer met u te reizen of u zal ons voor al dit ongemak tegemoet moeten komen . vr gr k.kroezen

voor een goede vergoeding

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kroezen1