Klacht: zeer slecht bedrijf

op 08 februari 2012 over Twr-trading.nl in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

ik heb een monstertruck gekocht bij twr trading.
ik raad iedereen aan met deze man geen zaken te doen.
hij kan mooi praten maar heeft nergens verstand van.
ik heb de auto in september gekocht en een week later had ik de stuur servo al kapot.
het zou aan mij liggen volgens tom rinkens.
en dan leverd hij een nieuwe zegt hij.
maar wat blijkt het is een 2e hans.
en we zouden bij de aanschaf van de auto ook extra onderdelen krijgen. die hebben we nooit ontvangen.
deze man houd je gewoon aan het lijntje.
de site lijkt mooi maar hij zit gewoon in een bouwkeet
BESLEL DUS NOOIT WAT BIJ TWR TRADING.

auto inleveren en geld terug

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Twr-trading.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Twr-trading.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Twr-trading.nl

7 jaren geleden - Hallo Silvester,Je heb altijd een rare manier van praten en doen gehad maar wat je schrijft klopt niet en dat weet je best.De Servo was niet tweedehands en je heb hem gratis gekregen, een Servo is een onderdeel dat makkelijk kapotgaat bij een botsing. Je had meer beschadigd vandaar dat ik vroeg hoe het gekomen was en dat ik mijn bedenkingen hierbij heb.Bij de koop heb je korting en gratis onderdelen gekregen, terwijl je het een of het ander zo krijgen zoals we hadden afgesproken maar je heb beide gehad.Het klopt dat je nog wat armem krijgt maar je hebt al een gedeelte van de gratis onderdelen ontvangen, dit klopt als een bus toch?Ik vind het jammer dat je op deze manier communiceert, Martijn die heb ik gisteren nog gesproken en die heeft hier niks over gezegd dat jullie zo ontevreden zijn. Je kunt altijd contact opnemen als je hier nog over wilt praten.Met vriendelijke groet, Twr-tradingTom Rinkes

Twr-trading.nl

Heeft op 09 februari 2012 om 08:18 geantwoord

De rest van de gratis onderdelen worden nageleverd zoals afgesproken.

Reactie van de melder van de klacht ban956000

7 jaren geleden - jij hebt een rare manier hoe je met klanten om gaat. ik heb mijn auto niet ergens tegen aan gereden ik had alleen de servo kapot meer niet welke gratis onderdelen hebben we gekregen dan de accu hoorde erbij zij je toen we hem kochten. dus weer zo n zwam verhaal van jou. jij bent goed in mensen aan het lijntje te houden.of niet? en dat smile tje dat het opgelost is kun je wel weg halen want er is nog niets opgelost. wij raden iedereen aan die dit leest niets te bestellen bij twr trading

Bericht van Twr-trading.nl

7 jaren geleden - Hallo Silvester,je het toch ook een gratis servo gekregen, dus dat kan geen probleem zijn. Naast de accu's heb je ook onderdelen voor bijv. de ophanging gekregen, als je dit niet meer kunt herinneren dan moet je dit maar aan Martijn vragen. Dit heeft dit vast wel onthouden.Ook hoor ik Martijn hier niet klagen, dus dat "wij" is ook weer overdreven.Met vriendelijke groet, Twr-tradingTom Rinkes

Reactie van de melder van de klacht ban956000

7 jaren geleden - hallo tom, ja we hadden ophangingen gekregen maar dit waren de verkeerde die hebben we je terug gegeven of ben jij dit vergeten.(jij zou andere leveren zij je) ik weet wel wat we ontvangen hebben. en martijn is het met mij eens je moet je niet proberen schoon te pratengr

Bericht van Twr-trading.nl

7 jaren geleden - Hallo Silvester,Naast de ophanging heb je andere onderdelen al wel ontvangen, dit klopt en ben jij schijnbaar vergeten. Dat bedoel ik.De ophanging krijg je nog steeds, dit is geen probleem. Alleen was het makkelijker geweest als je gewoon contact opneemt met mij i.p.v via dit forum. Dit is toch de normale gang van zaken?Met vriendelijke groet, Twr-tradingTom Rinkes

Alle klachten die gemeld zijn door ban956000