Klacht: vliegtuig

op 12 februari 2014 over Twr-trading.nl in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Geachte had 07-10-2013 een csesnavliegtuig besteld type 400.
IK dacht die komt over twee weken wel binnen.Na een maand dacht ik moet maar eens bellen waar ie blijft ,maar meneer zei dat er maar een importeur was ergens in engeland maar bel vrijdag maar terug zei die dan weet ik meer ,maar het was wel moeilijk om hem binnen te krijgen ,dus ik dacht ik wacht nog maar even ,mijn geduld werd op de proef gesteld .nu zijn we januarie 2014 en nog geen vliegtuig en zei toen tegen de heer romkes stort dan mijn geld maar terug want als ik geweten had dat het allemaal zolang duurde dan had ik in die tijd het wel bij een ander kunnen bestellen ,maar komt goed stort het geld wel terug ,nu zijn we 12 februarie en nog niks terug op mijn bank nr nu word ik hier wel moedeloos van dat het zo moet ,Dit vind ik dieptriest dat iemand zo met zijn klanten omgaat.

Wanneer ik mijn geld terug heb.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Twr-trading.nl over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Twr-trading.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Twr-trading.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Twr-trading.nl

Heeft op 13 februari 2014 om 10:33 geantwoord

De betaling is op 13-02-2014 terugboekt en staat in korte tijd weer op de rekening van de klant.

Bericht van Twr-trading.nl

5 jaren geleden - Geachte heer V.D. Hoek,U heeft helemaal gelijk, ik heb dit verkeerd gedaan. op 4 Januari is de bestelling geannuleerd en ik heb verzuimd om de betaling terug te boeken zoals afgesproken. De terugboeking wordt vandaag aangemaakt.Mijn welgemeende excuses hiervoor en ik zal een presentje opsturen op dit weer enigszins goed te maken.Met vriendelijke groet, Twr-tradingTom Rinkes

Alle klachten die gemeld zijn door Rikkie10