Klacht: Niet leveren van betaalde onderdelen

op 20 februari 2012 over Twr-trading.nl in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Helaas ben ik niet de enige die een klacht heeft over deze firma… Na een bestelling geplaatst te hebben via de website, zijn na meerdere mails de producten na meer dan een maand niet geleverd wegens geen voorraad. Vervolgens per mail gevraagd de betaling binnen een week retour te storten. Hierop geen antwoord en geen betaling ontvangen. Ben bang dat TWR door betalingsproblematiek niet geleverd krijgt van leverancier.

Jeroen de Vries

Accepteer alleen terugbetaling. Webwinkel zou binnen aanzienlijke tijd moeten leveren. Ook zou er een voorraad moeten worden vermeld zodat de klant kan bepalen of hij besteld of niet.

Bericht van Twr-trading.nl

7 jaren geleden - Geachte heer de Vries,Als u nu dit gewoon aan mij had gevraagd dan had ik u kunnen vertellen dat de betalinging elke vrijdag verwerkt worden. Dit is dus ook gebeurt op de 17de.Wilt u dan ook zo vriendlijke zijn om te vermelden dat u de betaling heeft terugontvangen?Met vriendelijke groet, Twr-tradingTom Rinkes

Reactie van de melder van de klacht meneerdevries

7 jaren geleden - Beste mijnheer Rinkes,Een week na de bestelling heb ik u een mail gestuurd met de vraag wanneer er geleverd zou worden. Op uw site geeft u 2-5 dagen aan. U gaf aan met een week te leveren. Een week later wederom een mail gestuurd zonder reactie van u.Vervolgens heb ik u per e-mail, meer dan een maand na de bestelling, gesommeerd het bedrag binnen een week te retouneren waarbij ik wederom geen reactie heb ontvangen. Een week na deze sommatie, toen ik geen betaling ontvangen had, heb ik gekozen voor deze weg.U geeft aan dat ik het aan U had moeten vragen... dat is simpelweg gebeurd maar u reageerd niet.U speelt nogal vaak de onschuld, maar mijn ervaring strookt met de ervaringen van andere klanten op deze site.U laat ook zien alleen in beweging te komen na een mail van klacht.nl dus hopelijk is dit effectief. Mocht u werkelijk dit bedrag hebben overgeboekt op 17-2 dan zou ik dit na 4 dagen ontvangen moeten hebben. Dit stelt mij dan ook nog niet gerust.Mocht de betaling ontvangen zijn zal ik de klacht sluiten.Jeroen de Vries

Bericht van Twr-trading.nl

7 jaren geleden - Geachte heer de VriesWij hebben meer dan 25 zendingen per dag en het is jammer dat tevreden klanten hier niet terecht kunnen.Op de site staat “normaliter verzonden”, dit is dus niet de levertijd maar de verwachte levertijd. Ik dacht dat dit duidelijk was maar misschien moet ik in andere bewoordingen op de site zetten.Een aantal onderdelen van uw bestelling waren niet op voorraad, in de mails naar u heb ik het over een verwachting omtrent de verzending omdat ik nog niet zeker wist wanneer de producten binnen kwamen.Volgens het consumentenrecht heb ik 30 dagen om de betaling terug te boeken maar ook ik vind een termijn van 7 dagen veel billijker U annuleert de besteling en dan rest alleen nog terugbetaling van het bedrag mijn inziens maar misschien was het beter geweest om dit nog na u te communiceren.De terug betaling is reeds bij mij afgeschreven dus deze moet u ontvangen hebben. Gaarne uw antwoordt.Met vriendelijke groet, Twr-tradingTom Rinkes

Reactie van de melder van de klacht meneerdevries

7 jaren geleden - Bedrag stond per 23-2-2012 weer terug op de rekening.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Twr-trading.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Twr-trading.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Twr-trading.nl

Heeft op 24 februari 2012 om 09:40 geantwoord

zoals vermeld is het bedrag reeds teruggestort.

Alle klachten die gemeld zijn door meneerdevries