Klacht: levering

op 04 november 2013 over Twr-trading.nl in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

maandag 21-10-2013 lijm besteld uhupor .. op de website stond niet dat het NIET op voorraad was, anders had ik het ergens anders besteld..
Week later nog geen lijm binnen, opgebeld en rinkers begon gelijk te zeggen dat hij niks op voorraad had, werd een wellis nietus spelletje en uit eindelijk zei hij dat de lijm de volgende week op dinsdag binnen zou krijgen .
op die dinsdag belde ik hem op en hij zei dat er maar 1 leverancier was bla bla bla en nog niet binnen was, maar hij had er nog 1 liggen dus die zou hij gelijk opsturen om mij uit de brand te helpen.. een week later 4-11-2013,
belde ik hem op om te vragen waar de lijm blijft en zei: ik geloof dat ik het donderdag of vrijdag heb verstuurd.. je zou het toch dinsdag versturen vroeg ik? en weer bla bla bla je kan niet verwachten dat ik het 2 keer verstuurd…
ik kan ook je geld terug sturen zei hij en zei dat het door de post kwam dat het nog niet was aangekomen! hij had het gewoon nog niet verstuurd…
Dus na 3 weken geen lijm en een grote bek ..
binnen 2-4 dagen me geld terug .. ik ben benieuwd..

Mensen niks kopen bij deze onkundige man want je krijgt hoofdpijn.. Heeft NIKS op voorraad. zonde van je tijd.

heel snel mn geld terug

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Twr-trading.nl over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Twr-trading.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Twr-trading.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Twr-trading.nl

5 jaren geleden - Geachte heer Lex CortexOf moet ik U aanspreken met de naam die U in de bestelling gebruikt, Heer Pietersz?.De website geeft geen voorraad aan alleen een verwachte levertijd, er staat “normaal verzonden naar”. Op het moment wordt de site opnieuw gebouwd en dan zal er wel actuele voorraad worden aangegeven.Er is 1 tube verstuurd in een enveloppe vorige week en deze doet er inderdaad lang over maar ik hoop dat de enveloppe toch nog aankomt. Als dit gebeurt dan hoor ik het graag.Wij bestaan vanaf 2003 en U denkt tocht niet echt dat ik ga liegen om een tube lijm van 4,50 euro, als ik deze niet verstuurd had was dit toch altijd uitgekomen.We hebben veelvuldig contact gehad via de mail en telefoon, er is maar 1 importeur en hier is het wachten op, u was altijd vrij om de bestelling te annuleren en uw betaling terug te krijgen.Ik vind het jammer dat U zo reageert maar bied mijn excuses aan voor de gang van zaken.Met vriendelijke groet, Twr-tradingTom Rinkes

Twr-trading.nl

Heeft op 05 november 2013 om 08:06 geantwoord

De betaling is teruggboekt zoals afgesproken

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Twr-trading.nl beoordeeld.

Heeft op 05 november 2013 om 10:21 geantwoord

Geachte heer Lex Cortex

je laat me 3 weken wachten op je lijm..
eerste week wacht ik netjes.. dan geef je een kans
2de week zeg je dat het niet binnen was en je bied een andere oplossing door eentje op testuren.. niet op gestuurd na de derde week want nog steeds NIET aangekomen.. je beloofd dinsdag maar zeg dan vrijdag denk je dat ik jou nog geloof.. en nu heb je in een keer je website aangepast met actuele voorraad.. en nu zit je vroom en zielig te doen maar je heb gewoon een grote bek aan de telefoon .. denk je dat ik me druk maak om 4,50? nee sukkel dat ik 3 weken moet wachten en je dingen beloofd daar maak ik me druk om.

Alle klachten die gemeld zijn door fleksz