Klacht: Geen levering, Geen betaling retour…

op 28 juni 2012 over Twr-trading.nl in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Clownfish en Heliumfles besteld, ((levertijd van 3-5 werkdagen)).
Maar de levering bleef uit, ook geen reactie TWR over status van levering,

Zelf contact opgenomen via email met een verzoek tot annuleren bestelling en dat ik graag gezien deze omstandigheden het geld graag retour geboekt zou zien. 1 dag later email terug ontvangen dat binnen 4 werkdagen het bedrag retour zou zijn geboekt, dit laatste is uitgebleven, nu een sms gestuurd met WEDEROM het verzoek tot terugstorting van het verschuldigde bedrag.

terugboeken van 88,90euro

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Twr-trading.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Twr-trading.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Twr-trading.nl

7 jaren geleden - Geachte heer Pierre Brouwers,Op de site wordt geen voorraad aangegeven en er staat “normaliter verzonden naar”Zoals toegezegd op 21 juni 2012 is de betaling teruggeboekt, i.p.v. 4 dagen duurt de verwerking iets langer. In het totaal 7 dagen dus dat valt nog wel mee, volgens de wet mogen wij hier 31 dagen over doen.Uw rare SMS van afgelopen week heb ik niet beantwoordt om dat deze eindigde met een bedreiging en dat lijkt mij niet de bedoeling.Ook heb ik U meteen na het ontvangen van de SMS opgebeld maar U wilde de telefoon niet oppakken. Ik verwacht een bevestiging dat u de betaling netjes terug heeft ontvangen en dat u wat voorbarig bent geweest.Met vriendelijke groet, Twr-tradingTom Rinkes

Twr-trading.nl

Heeft op 03 juli 2012 om 10:02 geantwoord

de betaling is reeds terugontvangen dus de reactie van de heer Brouwers was zeer voorbarig.

Alle klachten die gemeld zijn door beluga