Klacht: Vergrendeld account wegens leeftijdrestricties

PrettyRegal32 op 15 oktober 2018 over Twitter in de categorie Social Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb toen ik 12 jaar was een twitter account aangemaakt (en aangegeven dat ik 13 was). Ik ben nu 18 en was mijn profiel aan het bijwerken, inclusief mijn geboortejaar. Gelijk werd mijn account vergrendeld en kon ik hem niet meer gebruiken. Ik had het verzoek ingediend om mijn account weer te laten ontgrendelen. Ik kreeg het bericht dat ze mijn account kunnen ontgrendelen en dat ze me op de hoogte zouden houden. Dit is echter niet gebeurd en het is al inmiddels 2 maanden verder. Mijn moeder wou een formulier invullen om aan te geven dat ik oud genoeg ben om twitter te gebruiken, maar dan moest je heel persoonlijke gegevens doorgeven, zoals je identiteitsbewijs en je geboorteakte. Dit willen wij niet doorgeven, omdat dit naar onze mening te persoonlijk is.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer mijn account ontgrendeld is en ik hem weer volledig kan gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door