Klacht: Onterecht opgeschorte account

klote Blokker op 19 november 2018 over Twitter in de categorie Social Media

Oostvaardersplassen heeft mij laten blokkeren op Twitter omdat ik min of meer had gezegd dat zij zelfde behandeling verdienen als hoe zij de dieren behandelen.

Dat is een mening en geen bedreiging en helemaal niet tegen de wet! Twitter mag regels hebben maar de wet staat boven de regels van twitter en daar dient Twitter zich ook ten eerste aan te houden.

Ik heb niemand nooit bedreigd, gestalkt of gespamt of wat anders.

Tig mensen wensen die dierenbeulen van oostvaardersplassen hetzelfde toe,vinden en zeggen hetzelfde of nog erger tegen Oostvaardersplassen. Ook op radio 538 was een relaas over de kat Kip wat gevilt en gedood werd. De CJ zei dat men hetzelfde moet doen met de beulen van Kip.Dat is een mening wat niet strafbaar is en dagelijks gebezigd wordt door jan en alleman, zelfs in de politiek. Twitter draait door en beschermt juist satanisten die de wereld vernietigen, respectloos omgaan met dier, mens en alles!!Het moet afgelopen zijn dat stanische mensen op twitter, die de agressors zijn maar altijd slachtoffer en de gebeten hond spelen, anderen die hen tegenstaan,zo makkelijk kunnen laten blokkeren op twitter, wanneer de waarheid hard bij hen aankomt en puur achterbaks en gemeen willen doen en erop uit zijn om iemand de mond te snoeren en te treffen.

Wanneer Twitter mijn account weer activeert!!

Beoordeling 2/10 star-1 (10)
Alle klachten die gemeld zijn door klote Blokker