Klacht: Nieuwe website Twitter werkt niet goed.

op 11 januari 2019 over Twitter in de categorie Social Media

Sinds eergisteren heb ik op de site van Twitter geklikt op de knop: nieuwe website. Leek me leuk om te zien hoe het zou worden. Op zich werkt het uitstekend, maar als de pc uit gestaan heeft en ik opnieuw opstart kan ik niet meer op Twitter komen. Heel vervelend. Lukte gisteren nog wel, maar vandaag alweer een dikke 5 minuten bezig, vanaf opnieuw firefox opstarten aan toe.
Ik krijg: Er ging iets mis. Opnieuw proberen. Maar dat werkt dus niet meer. Ik gebruik Twitter deels voor mijn vrijwilligerswerk dus het is bijzonder ergerlijk dat je niet kunt inloggen meer.

Kan dat ook daar niet doorgeven dus.

Als alles weer normaal functioneert.

Reactie van de melder van de klacht Huurdersorganisatie

4 dagen geleden - Alles werkt weer. Misschien wel hierdoor. En dan hoor ik niets van Twitter, maar werkt het opeens allemaal weer. Het langste was de persoonlijke berichten. Duurde een tijd voor links de index van de namen stond. Alleen inloggen moet ik nog doen via Google en dan Twitter en daarna op Twitter inloggen klikken. Misschien dat Firefox tegenwerkt, maar dat weet ik niet. Dank u wel. Misschien heeft alleen al plaatsing hier en op Twitter geholpen. mvrgr Mw. Lembeck

Alle klachten die gemeld zijn door Huurdersorganisatie