Klacht: Twins Scheveningen

op 12 juli 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twins te Schevingen was de 2e restaurant deal die we hebben gekocht (4 personen) . De mixed grill was wel zeer karig. sparerip van 10 cm lang, 1 sate stokje en nog een klein stukje vlees. Lijkt er erg op dat je als groupon klant anders wordt behandeld. Ook het eerste restaurant (Indiaas in delft) viel enorm tegen. Dit is absoluut geen reclame voor het restaurant en groupon zelf. Ik tijfel om in zee te gaan met een nw deal en één van de vakantie aanbiedingen hierdoor.

Gewenste Oplossing:

Toezegging dat ik bij de eerst volgende bestelling als normaal betalende klant wordt behandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 17 juli 2012 om 16:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Via onze eigen klantenservice kunnen we dit wel. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.

Alle klachten die gemeld zijn door groupon500