Klacht: Tweemaal niet nakomen afspraak

op 22 februari 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb op de site een kinderbed gezien en dit bed wilde ik graag even in het echt zien om te kijken of deze geschikt zou zijn. Nu heb ik op zat. 15-2 gebeld met filiaal Duiven om te vragen of dit bed in de winkel staat. Dit zou zo zijn. Ik ben op di. 18-2 naar de winkel gereden en hier stond het bed NIET! Aan een personeelslid gevraagd of dit evengoed nog zou gebeuren, ja, haar collega zou dit moeten doen en het bed zou er dan “waarschijnlijk” donderdag staan. Ik zou hierover nog Eem telefoontje krijgen zodat ik niet nogmaals voor niks zou komen. Op vrijdag 21-2 zelf maar gebeld, ik had nog niks gehoord. Het bed stond er nog steeds niet! Nu werd ik er toch wel een beetje moe van! 2x beloven en niks doen. Ik kon de bedrijfsleider aan de telefoon krijgen! Ja daar schiet ik uiteindelijk niks mee op als het bed er nog steeds niet staat! Communicatie is absoluut niet jullie sterkste kant, dit is me eerder overkomen bij Leen Bakker in Duiven.

Ik hoop dat hier nu eindelijk eens iets mee gedaan wordt anders was dit echt de laatste keer bij jullie en ik heb al heel wat euro’s naar jullie toe gebracht!!

Houden aan gemaakte afspraken en iets netter omgaan met klanten.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rianne2803