Klacht: tweemaal hetzelfde ontvangen

op 30 mei 2016 over we can make it in de categorie Internetshops - Algemeen

Hallo,

Ik heb een aantal maanden geleden twee correctie onderbroeken besteld. Dit was een eenmalige aanschaf. Nu heb ik dit nog een keer ontvangen. Er zat verder geen brief of andere informatie in de envelop. Zit ik nu vast aan een abonnement. Dit heb ik nergens gezien bij het bestellen. Lijkt me ook wel erg vreemd voor zo’n product.

Graag een reactie hierop. Misschien is er bij jullie logistiek iets verkeerd gegaan.

Ik hoor het graag,

Groeten Kiki

Een reactie op de vraag of ik ergens aan vast zit omdat ik nu twee maal hetzelfde heb ontvangen terwijl ik maar eenmalig iets besteld heb.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door we can make it in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat we can make it een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

we can make it

Heeft op 20 december 2016 om 13:37 geantwoord

Beste Kiki,

Wat vervelend om te horen dat u tot twee maal toe dezelfde order heeft ontvangen! Natuurlijk is dit niet de bedoeling geweest. Voor zo ver er bij ons bekend is, is er simpelweg iets verkeerd gegaan in ons magazijn. Laten we voorop stellen dat u in ieder geval niet aan een abonnement vast zit en u dus geen zorgen hoeft te maken om onverwachte afschrijvingen of iets dergelijks!

Alle klachten die gemeld zijn door kiki1984