Klacht: Tweemaal betaling gebeurt en geen reactie van Light In The Box

op 04 januari 2014 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Onlangs hebben we enkele jurken gekocht bij LightInTheBox
De jurken waren zeer goed en zitten lekker.
De klacht die we hebben is de volgende. We hebben de bestelling betaald met online banking zoals ook aangegeven staat op hun site dat dit kan. Maar om de één of andere reden geeft men aan dat de betaling niet in orde is, ondanks dat het geld van de rekening is. We hebben dan toch maar de betaling nog eens gedaan per visa en dan was het meteen in orde.
Maar nu hebben we dus tweemaal betaald en is het onmogelijk om tot die mensen door te dringen dat we tweemaal betaald hebben. We spreken hier toch over kleine 200 euro wat toch niet niets is.

Oplossing hebben ze niet gegeven en wanneer we een ticket aanmaken bij hen dan antwoorden ze naast de kwestie en sluiten meteen het ticket zonder akkoord van de klant.
Om dan een nieuw ticket aan te maken is het niet mogelijk dat te doen bij de bestelling maar hebben we via een niet akkoord met de douane kosten een ticket aangemaakt.
Klantendienst is een DIKKE NUL

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Light in the box

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Light in the box nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 16 mei 2014 om 03:36 geantwoord

Beste Klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds enige maanden oud is. Onze welgemeende excuses voor het niet eerder behandelen van dit vraagstuk op Klacht.nl. Mochten we u alsnog ergens mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard direct en met plezier. In het geval dat u nog overige vragen, problemen of klachten hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

Marianne

LightInTheBox