Klacht: Tweedehands boek opgestuurd om te verkopen en nog steeds geen geld?!

op 14 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Op 25 augustus heb ik mijn boek op de post gedaan om te verkopen aan van dijk. Hier heb ik nog steeds niets van ontvangen.
Van Dijk biedt de oplossing om een track and trace code door te sturen, maar die krijg je niet als je een antwoordnummer op de post doet. Ik ben al een paar keer teruggelopen en boos geworden op postNL hier maar ze blijven zeggen dat je geen track and trace code krijgt als het door de brievenbus past. Van dijk blijft maar onzin beweren dus!

Graag mijn boek deze week nog terug of mijn geld op de rekening! Ben er nu klaar mee!

Boek terug of geld op de rekening voor het boek!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 14 september 2016 om 08:53 geantwoord

Beste Priscilla,

Wanneer je boeken via een postkantoor retourneert (niet in de brievenbus) ontvang je altijd een verzendbewijs. De verzender van het pakket blijft verantwoordelijk voor de verzending. Helaas hebben wij de boeken niet ontvangen, zonder enkel bewijs kunnen wij ook niet achterhalen of de boeken zijn verstuurd en waar naar toe de boeken zijn verstuurd.

Wij willen je verzoeken contact op te nemen met Post NL en daar je klacht in te dienen.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door PriscillaP