Klacht: tweede keer ontevreden

op 02 februari 2014 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

We hadden vorig jaar een afwasmachine gekocht in de winkel en deze meteen betaald, deze zou binnen 3 werkdagen in de winkel zijn en afgehaald kunnen worden, na 4 werkdagen gebeld en toen bleek de wachttijd 2 tot 3 weken te zijn!!! Dit was niet de bedoeling, dus ben ik mijn geld weer terug gaan halen, omdat de medewerkers me geen alternatief konden brengen en heb de dezelfde machine dezelfde dag bij een andere winkel gehaald, week geld kwijt en nog geen afwasmachine! Nu moesten we een nieuwe wasmachine kopen en we gaven BCC weer de voordeel van de twijfel, wij op internet een machine uitgezocht…maar deze was weer niet op voorraad, langs gegaan maar de verkoper kon niet garanderen dat deze werkelijk binnen 3 dagen binnen zou zijn. De bedrijfsleider in dit filiaal was van te voren al flink in discussie met een andere ontevreden klant, dit liep zo hoog op dat de aanwezige in het hele filiaal dit heel goed konden horen, naderhand kwam hij bij ons en nadat hij merkte dat we niet zomaar weer betaalden terwijl we niet zeker wisten of de machine snel geleverd zou worden, liep hij weg met de woorden: dit gesprek in nu beëindigd en ik ga verder met mijn werk. Ik dacht dat dit zijn werk was!!!!! Hij deed niet eens de moeite om ons een aanwezige machine te verkopen. Wij zijn dus meteen uitgelopen en zijn dus weer naar die andere zaak gegaan waar we wel vriendelijk geholpen werden!!!

Dat de medewerkers op hun klantvriendelijkheid worden aangesproken, en mocht u ons nog bij een BCC winkel als klant terug willen zien, zal dit via een waardebon moeten zijn, want nu zullen we er nooit meer heen gaan. MVG.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Heeft op 04 februari 2014 om 13:30 geantwoord

mail beantwoord, wacht op reactie

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 04 februari 2014 om 14:25 geantwoord

Er staan helaas geen klant gegevens in de klacht, en ook niet welk filiaal dit is geweest.
Graag ontvangen wij meer gegevens zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van BCC beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door bschreurs