Klacht: Twee verloren dagen vakantie

op 11 juli 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij gaan nog op vakantie 19juli 2016 met Corendon maar door het steeds wijzigen van onze vluchten zijn wij inmiddels twee dagen kwijt.
Onze heenvlucht stond om vijf uur is verzet naar half negen hopen dat het zo blijft maar zijn dus om kwart voor twee s nacht over.
De terugreis zou zijn 29 juli om half elf s avonds maar is ineens naar tien uur s morgens gegaan dus dat wordt vroeg op staan en voor ons kost ons dit nu twee dagen .Ook wij hebben natuurlijk gebeld met Corendon maar krijgen alleen te horen dat dat voor ons heel vervelend is. Inmiddels weer nieuwe vluchttijd nog maar weer een half uur later vertrekken op 19 juli het houd maar niet op. het is werkelijk niet te geloven
groet

Gewenste Oplossing:

onze vluchttijden aanpassen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door djsem628