Klacht: Twee paar leren Havaianas na enkele maanden defect

op 15 september 2017 over Havaianas in de categorie Schoenenwinkels

In de zomer van 2015 heb ik mijn eerste paar havaianas (leren versie) aangeschaft. Na enkele maanden bijna dagelijks te hebben gedragen is 1 van de bandjes aan de zijkant losgeraakt. Bij de normale schoenmaker niet te repareren. De zomer erna, 2016, heb ik hetzelfde model in het zwart aangeschaft. Nauwelijks gedragen, maar toch na de zomer hetzelfde gebeurd. Andere schoenmaker geeft hetzelfde aan, niet te repareren. De medewerker in de Havaianas store verwijst me naar de website, daar een contactformulier ingevuld met foto’s erbij, nooit een reactie ontvangen. Het viel mij op dat dit model niet meer in de collectie zit, vermoedelijk vanwege teveel klachten.
Ik hoor van veel mensen dat ze jaren op Havaianas lopen, het standaard model. Normaliter draag ik al mijn schoenen enkele jaren, omdat ik er zo goed mee omga. Dit is echt een uitzondering.

Ik ben tevreden wanneer ik in ieder geval 50% van de aanschaf van het zwarte paar terug ontvang. Deze heb ik echt maar enkele tientallen dagen gedragen. Dit zie je ook aan de slippers af.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havaianas

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havaianas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ellenheemskerk