Klacht: Twee maal full protection betaald

op 20 september 2017 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Op 30 juli heb ik via rentalcars.com een huurauto gehuurd voor de periode van 2aug2017 t/m 6augustus2017 op Ibiza. De verhuurder aldaar was OK Rent A Car. Ik heb meteen via de site full protection verzekerd en ook betaald (57,48euro) en heb dus in totaal 180,40eur. Daar aangekomen bij OKRent A Car op Ibiza werden we medegedeeld dat de full protection niet gold en dat dat alleen via OK Rent A Car kon. Of we dus 60euro wilden betalen. Om niet voor verrassingen te komen staan hebben we, zekerheid boven alles, ook hier full protection betaald. 2x dus. Daarbijhebben we in totaal 3 uur op huurauto gewacht en was deze vies, de auto stond dus niet gereed. OK Rent a Car verhuurde op dat moment auto’s die nog lang niet terug waren. Vervolgens zette OK Rent A Car ons nog een 40euro af omdat we de auto niet om 7.00uur maar om 6.00uur wilden afleveren. Dus nadat de volledige prijs (full protection incl) bij rentalscars.com is betaald heb ik bij OK Rent A Car nog 2x de creditcard getrokken (60euro en 40euro).

Ik ben tevreden als we ons teveel betaalde geld voor de full protection (57,48 van rentalcars) ofwel 60euro plus 40eurovan OK Rent A Car) terugbetaald krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Cuenen