Klacht: Twee keer een beschadigde tafel ontvangen!

op 29 juni 2017 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Via Home24 heb ik een salontafel voor mijn nieuwe huis besteld. Deze kwam binnen een paar dagen en was toen beschadigd. Dit heb ik toen gemeld en daarop kreeg ik geen reactie. Na 2x gebeld te hebben, kreeg ik Home24 te pakken en werd er een nieuwe tafel opgestuurd. Deze heb ik dinsdag en ontvangen en is weer (!) beschadigd! Uiteraard wordt er weer niet op mijn mail gereageerd. Twee keer een beschadigde tafel opsturen, kan wat mij betreft echt niet.

Als deze fout wordt gecompenseerd. De tafel wordt verstuurd in een zwaar, onhandigde verpakking en wordt bovendien verstuurd door UPS, die geen tijdsindicatie kan geven voor levering, waardoor ik voor deze tafel al 3 dagen thuis heb moeten blijven. Ik wil daarom geen nieuwe tafel, omdat die dan waarschijnlijk weer beschadigd is en ik blijf niet bezig. Ik ben pas tevreden als ik een redelijk deel van het betaalde bedrag terug krijg.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Home24

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Home24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esmee_92