Klacht: Twee keer betaald voor wijziging geen ticket

op 09 september 2018 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een ticket gekocht voor 25 ste heb hem via site gewijzigd en extra betaald voor andere datum. Heb betaald maar geen wijzing niet door gegaan steeds eerste ticket 3 keer met 20 min lang wachten gebeld. Ze zeiden koop een nieuwe ticket je krijgt het geld trg. Nogmaals betaald alweer geen ticket binnen. Dus 3 keer betaald voor wat ? Ik bel ze op enige wat ze zeggen 24 uur wachten. Door dat is de datum waarvoor ik twee keer heb moeten betalen al helemaal vol

Gewenste Oplossing:

Niks

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ozlemaygun61