Klacht: Twee dagen gewacht op zending, niet geleverd!!!!

op 03 april 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Maandag 30 maart zouden twee stoelen van Leen Bakker worden bezorgd. We ontvingen twee sms-jes: het pakket zou na 15.00 uur worden afgeleverd. Daarna: om 16.00 uur zou de zending onderweg zijn naar ons. Omdat voorheen door Leen Bakker was aangegeven dat het pakket ’s morgens zou worden afgeleverd, zijn we de hele dag thuis gebleven, zonder dat het pakket bezorgd werd. Omdat de sms.jes naar onze thuistelefoon waren gestuurd hadden we geen telefoonnr. van Postnl. Bovendien was niet duidelijk of we door hen of door LeenBakker waren gebeld, Drie dagen hebben we geprobeerd meer duidelijkheid te krijgen over het uitblijven van de zending. Uiteindelijk heb ik gisteren een mevrouw van Leen Bakker bereikt, die me later terug belde, na contact met Postnl. Zij had te horen gekregen dat de pinautomaat kapot was geweest en dat men ons geprobeerd had te bellen, maar dat ze ons niet te pakken hadden gekregen. Wat een onzin: we waren de hele dag thuis en hebben geen telefoontje gehad. Gelukkig werd gezegd dat de twee stoelen vandaag zouden worden bezorgd. Vanmorgen om 07.00 uur sms dat de bezorging tussen 10.45 uur en 13.45 uur zou zijn. Om 12.40 uur een sms dat de chauffeur onderweg was naar ons. Niemand te zien. Om 16.00 uur heeft mijn man contact opgenomen met Postnl. Hij kreeg te horen dat één van de stoelen beschadigd was en dat nu dus gewacht moest worden op een andere stoel. Er werd verbaasd gevraagd of we niet gebeld waren. Nee dus.
We hadden graag maandag al gehoord wat er werkelijk aan de hand is en wanneer we de zending werkelijk ontvangen. Uw communicatie binnen Postnl., naar Leen Bakker en naar ons is heel erg slecht.
Kunnen we schadevergoeding krijgen voor het feit dat we twee dagen vrij hebben moeten nemen om aanwezig te zijn voor het in ontvangst nemen van een pakket dat onder rembours wordt verzonden?
We horen nu graag wat de echte datum, van aflevering is en verwachten dan ook wel dat de stoelen hier daadwerkelijk zijn!

We zullen pas tevreden zijn na aflevering van de stoelen en een verklaring van uw kant dat er aan de communicatie en dit soort problemen wordt gewerkt

Alle klachten die gemeld zijn door vandijk-romeyn