Klacht: Twee bedden … twee keer mis !

op 06 mei 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Na aanleiding van mijn vorige klacht namelijk ons vida xl bed die binnen twee weken het pootje kapot ging hebben wij een nieuwe opgestuurd gekregen. Wij de oude uit elkaar en de nieuwe weer in elkaar gezet . Wederom is het pootje afgebroken . De kwaliteit van het bed is onacceptabel.

Wanneer ik mijn geld terug gestort krijg . Tot 2x toe een bed dat binnen een maand kapot gaat is onacceptabel. Wij wegen met z’n tweeen (mijn dochter en ik ) nog geen 80 kilo .voor een bed van 2bij2 zou dat prima moeten kunnen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

2 maanden geleden - Beste Moonsel, Bedankt voor je bericht. Ik heb je een e-mail gestuurd met de vraag om meer informatie. Mocht je vragen hebben dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Bericht van vidaXL

2 maanden geleden - Beste Moonsel, Ik heb je proberen te bellen, maar helaas was je niet bereikbaar. Later zal ik het nogmaals proberen. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Bericht van vidaXL

2 maanden geleden - Beste Moonsel, Ik heb je een e-mail gestuurd. Mocht je hier vragen over hebben dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn . vidaXL

Bericht van vidaXL

2 maanden geleden - Beste Moonsel, Ik heb je nogmaals proberen te bellen, maar helaas was je niet bereikbaar. Graag wil ik je verzoeken om even op de email van eerder te reageren. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL Mocht je hier vragen over hebben dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn . vidaXL

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 31 mei 2021 om 14:34 geantwoord

Beste Moonsel,

Helaas heb ik geen reactie van je mogen ontvangen.

Ik ga ervanuit dat het allemaal is opgelost.

Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag van je.

Martijn / vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Moonsel