Klacht: twee abo met nummerbehoud doen het niet

op 06 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

me man en ik sloten een abo af bij simpel alles twee met nummerbehoud nou 3-7-2012 zou het worden overgezet om 11 uur konde we niet meer bellen dus nieuw kaart erin bij mij niks krijg een computer dat ik de klantesurvis moet bellen me man ook het zelfde toen ben ik op internet gaan kijk pofpfpf wat heb ik spijt zeg alleen maar klachten vanaf half mei
nu zijn we dus alle twee afgesloten en ons nummer kwijt en heb in totaal 85 euro betaald wat ook raar is want dat was in juni en op de site staat mei terwijl dat niet kan dat zie ik op me afschrift nu lees ik dat mensne gewoon moeten betalen nou ik zou 3-7 worden aangesloten dus vanaf dan gaat het in en niet eerder bellen na simpel heeft geen z9in kost 35 cent per minut en je hang een half uur aan de lijn nou tel maar uit

wil dat ze alle twee per direcht worden aangesloten of ik betaal niks en ga naar een ander en betaal pas vanaf de dag dat ie het ook doet

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:36 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door a van veen