Klacht: tv zenders slecht beeld blokken en strepen

op 18 juli 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

hallo ik ben klant van caiway ik heb glasvezel maar ik heb al sins 22 mei slecht beeld en blokken in het beeld heb hier naar caiway over gebeld maar ze zeggen dat ze er mee bezig zijn ik heb ook al een paar avonden geen tv kunne kijken ik heb een entone en ik kijk via het glasvezel maar mijn beeld is nog steeds slecht

mijn vraag aan jullie is of jullie iets voor mij kunne doen nou ik ben pas tevreden als ze mij abonnement s korting geen ik hoop dat jullie er iets mee kunnen
ramon v maren

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Caiway

4 maanden geleden - Geachte R.W.J. van Maren, Naar aanleiding van ons telefonisch contact op 18-7-2017, stuur ik u nog een bevestiging van wat wij hebben besproken. Wij zullen de Entone ontvanger voor u gaan vervangen. Deze zal morgen worden opgestuurd en verder via PostNL worden afgeleverd. Voor de installatie van de nieuwe Entone, haalt u eerst het modem van de spanning en sluit u vervolgens de nieuwe Entone aan. Daarna kunt u beide weer op de spanning aansluiten. Voordat wij een passende korting gaan aanbieden, willen we wel weten of het hiermee is opgelost. Mijn collega's van de storingsafdeling zullen het in de gaten houden en contact met u opnemen om te controleren of alles naar wens werkt. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Leroy Caiway Webcare Team

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

4 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Van Maren, Recentelijk zijn er wijzigingen in het netwerk uitgevoerd, om de storing te verhelpen. Graag vernemen wij van uw of u nog problemen heeft ervaren het afgelopen weekend. In afwachting van uw antwoord. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 03 augustus 2017 om 15:31 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ramon van maren