Mijn Klacht:
Sinds 17 april 2020 werkt de tv al niet zoals het moet.
Het begon met niet kunnen pauzeren van live tv op 1 van beide ontvangers. Dit werd vervolgens 2 weken niet opgelost en de oplossing van de klacht was: wat vervelend meneer er is een ticket aangemaakt.
Nu weer een aantal weken later zijn we problemen rijker. Het pauzeren werkt niet op 2 ontvangers, en opgenomen programma’s lopen continue vast of kunnen zelfs niet gestart worden. Tot overmaat van ramp moet nu telkens het tv kastje gereset worden om live tv te kunnen kijken! Wat doet caiway? In 1x goed, helemaal niets! Caiway neemt op geen enkel moment contact met mij op, al niet sinds 17 april!!! Ik heb inmiddels mijn contract bij caiway opgezegd. Gaat caiway mijn laatste maand ook nog zuur maken? Of wordt dit probleem nu opgelost en volgt er een passende compensatie?
Gewenste Oplossing:
1. Probleemloos wil ik tv kunnen kijken binnen een dag (mij is door jullie verteld dat het een bekend probleem is bij mijn type tv ontvanger, een ander type (van een duurder abonnement) op kosten van caiway 2x toesturen verhelpt dit probleem mogelijk??)
2. Keiharde toezegging van compensatie
