Klacht: Tv werkt al meer dan een maand niet naar behoren!

Stefan L. op 18 mei 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Sinds 17 april 2020 werkt de tv al niet zoals het moet.
Het begon met niet kunnen pauzeren van live tv op 1 van beide ontvangers. Dit werd vervolgens 2 weken niet opgelost en de oplossing van de klacht was: wat vervelend meneer er is een ticket aangemaakt.
Nu weer een aantal weken later zijn we problemen rijker. Het pauzeren werkt niet op 2 ontvangers, en opgenomen programma’s lopen continue vast of kunnen zelfs niet gestart worden. Tot overmaat van ramp moet nu telkens het tv kastje gereset worden om live tv te kunnen kijken! Wat doet caiway? In 1x goed, helemaal niets! Caiway neemt op geen enkel moment contact met mij op, al niet sinds 17 april!!! Ik heb inmiddels mijn contract bij caiway opgezegd. Gaat caiway mijn laatste maand ook nog zuur maken? Of wordt dit probleem nu opgelost en volgt er een passende compensatie?

1. Probleemloos wil ik tv kunnen kijken binnen een dag (mij is door jullie verteld dat het een bekend probleem is bij mijn type tv ontvanger, een ander type (van een duurder abonnement) op kosten van caiway 2x toesturen verhelpt dit probleem mogelijk??)
2. Keiharde toezegging van compensatie

Bericht van Caiway

2 jaren geleden - Geachte heer Leestemaker, Helaas speelt er op dit moment een probleem op het TV platform dat u heeft, waardoor het pauzeren van uitzendingen tijdelijk niet mogelijk is. Onze technische dienst is bezig met het oplossen van dit probleem, maar helaas is het gecompliceerder dan aanvankelijk gedacht werd, waardoor er nog geen oplossing is geboden en er ook nog geen eindtijd bekend is. Hierdoor moet ik u helaas in uw gewenste oplossing teleurstellen. We kunnen dit probleem niet binnen een dag voor u oplossen. We kijken echter na afloop van de storing graag met u mee naar een gepaste compensatie voor het ongemak. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Denis Caiway Webcare Team

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 01 juli 2020 om 17:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan L.