Klacht: Tv terugnemen

op 30 augustus 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het terugsturen van de tv hebben wij veel problemen ondernomen… Met Billie was geen communicatie mogelijk. Die vroeg maar steeds of het door de brievenbus past. Totaal ongeschikt! Wat een ergenis, Vele telefoontjes met jullie medewerkers… Overal staat dat grote pakketten worden opgehaald GRATIS maar wij moesten de tv zelf naar het postkantoor brengen. Maar de leverancier kon deze wel ophalen voor € 40,- Heb de tv toch via jullie gekocht???? Ik ben hier zeer boos over dus bol.com heeft voor mij niet de service gegeven die ze beloven!!

Gewenste Oplossing:

Hélemaal niet tevreden!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij hebben elkaar gesproken en ik hoop dat ik het vertrouwen in bol.com wat heb kunnen herstellen.

Ik heb u nog een e-mail gestuurd met de bevestiging van ons gesprek.

Fijn weekend.

Manon van bol.com

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door Pauline46