Klacht: TV signaal ten onrechte afgesloten

op 30 november 2017 over Delta in de categorie Energieleveranciers

Voor onze recreatiewoning gebruik gemaakt van de aanbieding “Dikke Deltadeal” : 6 mnd. gratis internet. Het ging al meteen fout, bij het maken van een afspraak met de monteur, daarna zijn we belaagd door een incassobureau, terwijl het abonnement gratis was. Na zes maanden het internetabonnement opgezegd, omdat we inmiddels ook internet via de hotspot ziggo/delta konden ontvangen. Zeelandnet meldt schriftelijk, dat het internet abonnement en tv basis zijn opgezegd. Gebeld, dat dit een misverstand is, ik had alleen internet opgezegd en niet tv basis. i.p.v. mijn klacht serieus te nemen, werd ik doorverbonden naar iemand die mij een internetabonnement probeerde te verkopen en werd het tv signaal afgesloten.
Los van dit alles ben ik het niet eens met de overgang van analoog naar digitale tv, wij worden nu gedwongen om twee decoders aan te schaffen, terwijl we daar nooit om gevraagd hebben en ook geen enkele behoefte aan hebben. Nog even voor alle duidelijkheid: er is geen sprake van betalingsachterstand o.i.d.

Een schriftelijk antwoord op mijn uitgebreide klachtenbrief d.d. 10 okt. j.l., waarop tot op heden niet gereageerd is, (schandalig, of is het onkunde?)
Zonder aansluitkosten het tv signaal weer leveren en het gratis leveren van twee minidecoders, omdat wij niet om een digitaal signaal gevraagd hebben en als genoegdoening voor alles wat verkeerd is gegaan, met name de confrontatie met het incassobureau.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Boompieper

4 maanden geleden - Tot op heden nog geen enkele reactie, noch van Delta, noch van klacht .nl

Alle klachten die gemeld zijn door Boompieper