Klacht: tv repartie

op 27 februari 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De tv is op 19-12-2016 voor de eerste keer opgehaald voor reparatie.
Deze is niet goed uitgevoerd, Dus tv heeft 5 dagen thuis gestaan is toen weer opnieuw opgehaald op 20-01-2017.
heb toen na 3 weken een mail gehad dat ze het onderdeel wat ze moesten hebben niet op voorraad dus wachten tot ie er was.
Toen dacht ik op 16/2 ik zal eens bellen wat de status nu is.
toen kwam ik er achter dat de tv niet te maken was.
Dus zouden ze de media markt een mail sturen dat de tv gecrediteerd zou worden, Die procedure is op 14/2 gestart, en zou binnen twee gedaan zijn.
Alleen nu heeft philips nog niks gedaan, ondertussen zit ik al vanaf 19/12/2016 zonder tv.
en als ik bel zeggen ze ja vervelend, we zullen er spoed achter zetten.
maar het is tot nu toe niks geregeld.

Gewenste Oplossing:

We zijn tevreden als philips:

1 per omgaande het mailtje naar media markt Tilburg stuurt, zodat wij daar een nieuwe tv kunnen uitzoeken.

dat is eigenlijk het enige wat ze nog voor me kunnen doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door teunvangool@hotmail.com