Klacht: Tv Philips steeds defect

op 20 september 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb 3. Jaar geleden een tv gekocht met certificaat extrA garantie bij de harense smid.nu is deze partij failliet en heeft b.c.c het gedeelt overgenomen.
Ik heb dus een defect toestel al meerdere keren maar nu echt defect.omdat ik verzekerd ben via de harens smid krijg ik de dag waarde terug betekend dus 1300 euro hij koste 2900 euro .
Dit vond ik al te gek voor woorden maar er was geen andere oplossing .
Dus heb ik 1500 euro bij gelegd en een andere gekocht bij b.c.c met weer een certificaat 290 euro maar wel zonder rest waarde.
Heb tv op gehangen en bleek al gauw dat hij niet goed was na 2 dagen al.
Heb gebeld en kreeg netjes een andere.
Deze heeft het iets langer gedaan een 2 maanden en toen moest er een monteur komen, en daarna weer kortom is het toestel weg gegaan en zit ik tot heden nog te wachten op een tv van Philips maar is nog niet leverbaar zeggen ze bij b.c.c waarschijnlijk omdat ze zo slecht zijn.
Maar goed ik heb dus een verzekering afgesloten 2 jan 2016 en heb nog nauwelijks een tv gehad.
Ik heb gezegd als het nieuwe toestel komt wil ik ook dat de garantie dan opnieuw ingaat .
Raar maar waar dat is niet mogelijk ???
Dus heb nog geen tv en heb nu bijn een jaar een verzekering lopen van geen tv .
Dit gaat mij te ver en wil dan ook een oplossing voor dit probleem .
Graag een nieuwe tv z.s.m en een nieuw certificaat vanaf datum afgifte nieuw toestel .
Wie kan dit realiseren want blijkbaar is dit niet mogelijk maar zoveel ellende aldie jaren en kosten die ik gemaakt heb is wel normaal en moet maar gewoon

Gr Hans

Als ik een nieuwe goeie Philips tv heb die het ook blijft doen 5 jaar vind ik top
En een nieuwe garantie certificaat ter waarde van 300 euro ingaande op de dag van het nieuwe toestel

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 30 september 2016 om 13:26 geantwoord

Goedemiddag heer Verdonschot,

Wij elkaar net telefonisch gesproken. Fijn dat we het hebben kunnen uitpraten.

We komen de televisie a.s. woensdag bezorgen. Per die datum gaat ook de verlengde garantie in.

Voor het op de proef stellen van uw geduld, stuur ik een giftcard.

Marlies
Medewerker Customer Care